همه چیز درباره عکاسی در استودیو روژه

گالری تصاویر عکاسی یک تا دو سال

جهت استفاده از خدمات آتلیه کودک روژه با شماره زیر تماس بگیرید

خدمات آتلیه روژه

عکاسی تولد

عکاسی در فضای باز

عکاسی زیر یک سال

عکاسی ۱ سال

عکاسی ۲ و ۳ سال

عکاسی ۴ سال به بالا

عکاسی بارداری نوزاد

عکاسی مناسبتی

عکاسی دندونی

چرا باید آتلیه روژه رو انتخاب کنم؟

داخل مجموعه روژه فضای سبز اختصاصی به مساحت 100متر داریم که با درخت و چمن مصنوعی وگل و دکورهای اختصاصی کودک برای عکاسی آماده شده است.

تمامی دکورها و اکسسوری های مجموعه روژه برای عکاسی کودک و بارداری طراحی شده است.

پرسنل کاربلد که به واسطه تجربه زیاد می تونن به راحتی با کوچولوها ارتباط برقرار کنن و عکس های فوق العاده ثبت کنن.

کوچولوها حتی اون هایی که یخرده بد قلق هستن هم تو فضای سبزمون خیلی راحت مشغول به بازی می شن و با محیط و عکاس راحت تر ارتباط می گیرن و کار عکاسی انجام می شود.

تمامی تم ها حاصل تیم خلاق و هنری آتلیه روژه هستش که از نمونه های خارجی الگو برداری شده است.

در تمامی مراحل کار، بعد از انجام نظارت کیفی داریم و همچنین بهترین کیفیت کاغذ و چاپ رو تضمین می کنیم.

آتلیه در خیابانی واقع شده که جای پارک مناسب فراهم هستش و نهایتا می تونین از پارکینگ آتلیه هم استفاده کنین.

ویژگی‌های آتلیه روژه

چگونگی عکاسی تولد کودک در آتلیه کودک

یکی از خدماتی که در آتلیه عکاسی کودک روژه ارائه می دهیم عکاسی تولد است. برای عکس تولد کودکتان می توانید از بین مدل های کیک تولدی که قرار داده ایم انتخاب کنید و از ماکت یا اکسسوری های دیگر برای سرگرمی کودک خود استفاده کنید. البته بهتر است با ما تماس بگیرید تا بیشتر شما را راهنمایی کنیم.

بهتر است برای بهتر شدن عکاسی تولد کودک به جای استفاده از کیک واقعی، از ماکت کیک در آتلیه استفاده کنید. با ماکت کیک می توانید بدون نگرانی از خراب شدن کیک ها، از زوایای مختلف عکس بگیرید یا موقعیت نوزاد را تغییر دهید یا ماکت را تکان دهید یا کج کنید یا برای اینکه عکس های بهتری داشته باشید والدین را به عکس کودک اضافه کنید.

آتلیه کودک برای تولد روژه با امکانات بی نظیر

آتلیه کودک با تم تولد روژه با بیش از یک دهه تجربه در عکاسی کودکان، شامل تمامی وسایل و اتاق مورد نیاز برای عکس کودکان و همچنین مجموعه ای بی نظیر از مدل های کیک، عروسک، لباس بچه گانه، اکسسوری هایی مانند گل سر کلاه و عینک، سبد ها و جعبه های مناسب عکس و … را تهیه نموده است. تیم آتلیه کودک برای تولد روژه نیز فضایی زیبا و متفاوت را برای کودکان ایجاد می کند.

آتلیه عکس تولد کودک روژه با یک تیم حرفه ای

از یک عکس زیبا از آتلیه کودک که در آن کودک لبخند شیرینی می زند چه انتظاری دارید؟ این عکس احتمالا حاصل سال ها همراهی و عکاسی از کودکان است. چنین فضایی را تنها با بهترین تجهیزات و تسلط بر فنون دوربین و نور نمی توان فراهم کرد. ارتباط با کودکان و دانش روانشناسی کودک امری است که تنها با تجربه و آشنایی با خصوصیات متفاوت کودکان به دست می آید. تیم آتلیه روژه مفتخر است که با کسب چنین تجربیاتی و همراهی کودکان از دوران کودکی تا دبستان، محیطی دوستانه و لذت بخش را برای خانواده ها و کودکان فراهم می کند. استفاده از تجهیزات و امکانات حرفه ای ما به شما کمک می کند تا از فرزند دلبندتان عکس بگیرید.

قیمت عکاسی تولد

هزینه عکاسی تولد کودک به عوامل مختلفی از جمله مهارت عکاس، تجهیزات و دوربین مورد استفاده برای عکاسی، لباس‌های موجود در آتلیه، اینکه عکس‌ها در داخل استودیو گرفته خواهند شد یا در فضای باز و یا در طبیعت، ویرایش عکس‌ها، تهیه فایل دیجیتال عکس و یا فرم چاپ شده آنها، سایز عکس‌های چاپی انتخابی شما، زمانی که برای عکسبرداری از کودکتان صرف شده است و … بستگی دارد. و تمامی این عوامل بین مشتری و عکاس در جلسه قبل از عکاسی بررسی شده و توافق صورت می‌گیرد. گاهاً برخی خانواده‌ها تمایل به تهیه آلبوم کودک با تصاویر ثبت شده دارند که در اینصورت هزینه تهیه آلبوم نیز به آنها اضافه خواهد شد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات دقیق درباره قیمت و هزینه عکاسی تولد خود و یا کودکتان می‌توانید با آتلیه روژه تماس گرفته و با عکاسان محترم مشاوره قبل از عکاسی داشته باشید.

جهت استفاده از خدمات آتلیه کودک روژه با شماره زیر تماس بگیرید